X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

Service Business

ジャーナルタイトルで検索 SERV BUS 最新のコメント: 1週間以内に直接的な拒否があります。ジャーナルのトピック選択の要件を満た... (2021-11-30)


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[Service Business]こんにちは、このページの訪問者は3281番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルService Business Service Business

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
6.4
50 ratings
Rate

Reputation
7.4

Influence
5.0

Speed
9.7

ジャーナルの略称SERV BUS
ISSN1862-8516
E-ISSN1862-8508
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
9.100.8581.202
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Business, Management and Accounting
Subcategory: Business and International Management
Q159 / 443
Category: Business, Management and Accounting
Subcategory: Strategy and Management
Q174 / 478

自己引用率 (2023-2024)22.70%自己引用率トレンド
掲載範囲
The mission of Service Business is to be an outlet for the most advanced research in business related to the service sector. The journal is designed to be international and multidisciplinary. Service Business focuses on business research for the service sector and provides a means of communication for those working in the business field of service and service industries irrespective of discipline, functional area, sector or nationality. Service Business is a journal for issues related to business in the service sector of the economy, focusing on both the profit and non-profit areas of the sector. Authors share their experiences in developing, implementing, and evaluating their business decisions and strategies and explore not only the latest research and methodologies in the field, but also examine the theoretical and managerial implications, and future research opportunities in service sector. An editorial review board of leading international scholars and practitioners assures content which encompasses rigorous conceptual and empirical papers, practice-oriented papers, teaching-oriented papers, special issues, case studies, book reviews, and conference reports. Every article published in the SB is subject to a double blind review process to ensure its relevance and quality.Officially cited as: Serv Bus
公式サイトhttps://www.springer.com/11628
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/sbus
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野Multiple
出版国/地域
発行頻度年4回刊行
発行開始年0
年間記事数33年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合24.35%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q2

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
BUSINESSSSCIQ279/302
MANAGEMENTSSCIQ2106/401
インデックス (SCI or SCIE)Social Science Citation Index
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=1862-8516%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【Service Business】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENTH-index: 0

    CiteScore: 53.10
    ACADEMY OF MANAGEMENT REVIEWH-index: 0

    CiteScore: 24.60
    Journal of Innovation & KnowledgeH-index: 0

    CiteScore: 16.10
    Academy of Management AnnalsH-index: 0

    CiteScore: 36.00
    Annual Review of Organizational Psychology and Organizational BehaviorH-index: 0

    CiteScore: 24.20
    TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGEH-index: 0

    CiteScore: 21.30
    Business Strategy and the EnvironmentH-index: 0

    CiteScore: 22.50
    Journal of Hospitality Marketing & ManagementH-index: 0

    CiteScore: 20.90
    JOURNAL OF MARKETINGH-index: 0

    CiteScore: 24.10
    Journal of Business LogisticsH-index: 0

    CiteScore: 14.40
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    EUROPEAN JOURNAL OF OPERATIONAL RESEARCH215952
    INFORMATION PROCESSING & MANAGEMENT174723
    ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH144971
    4OR-A Quarterly Journal of Operations Research141613
    OMEGA-INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT SCIENCE112017
    MANAGEMENT SCIENCE110746
    JOURNAL OF THE OPERATIONAL RESEARCH SOCIETY103312
    SCIENTOMETRICS98489
    IET Radar Sonar and Navigation98459
    OPERATIONS RESEARCH92474
  •  

    Service Business Service Business
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)
  [Service Business] のレビューレビューを書く
著者: mayfree


分野: 経営学
査読期間: 1.0 month(s)
結果: 拒否されました


レビューを書く

2021-11-30 20:41:53 レビューした
1週間以内に直接的な拒否があります。ジャーナルのトピック選択の要件を満たしていないと言っています
(0) いいね! | mayfree

最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)

[Service Business] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*