X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION

ジャーナルタイトルで検索 最新のコメント: コメントはありません


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION]こんにちは、このページの訪問者は1340番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルSTUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
5.9
50 ratings
Rate

Reputation
7.5

Influence
4.3

Speed
7.0

ジャーナルの略称STUD PHILOS EDUC
ISSN0039-3746
E-ISSN1573-191X
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
2.500.5431.360
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Arts and Humanities
Subcategory: Philosophy
Q179 / 806
Category: Arts and Humanities
Subcategory: Education
Q2653 / 1543

自己引用率 (2023-2024)11.10%自己引用率トレンド
掲載範囲
Studies in Philosophy and Education is an international peer-reviewed journal that focuses on the philosophical, theoretical, normative and conceptual problems and issues in educational research, policy and practice. As such, Studies in Philosophy and Education is not the expression of any one philosophical or theoretical school or cultural tradition. Rather, the journal promotes exchange and collaboration among philosophers, philosophers of education, educational and social science researchers, and educational policy makers throughout the world. Contributions that address this wide audience, while clearly presenting a philosophical argument and reflecting standards of academic excellence, are encouraged.



Topics may range widely from important methodological issues in educational research as shaped by the philosophy of science to substantive educational policy problems as shaped by moral and social and political philosophy and educational theory. In addition, single issues of the journal are occasionally devoted to the critical discussion of a special topic of educational and philosophical importance. There is also a frequent Reviews and Rejoinders’ section, featuring book review essays with replies from the authors.


公式サイトhttps://www.springer.com/11217
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/sped/
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野Multiple
出版国/地域
発行頻度年6回刊行
発行開始年0
年間記事数35年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合39.81%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q3

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCIQ3457/756
PHILOSOPHYAHCIN/AN/A
インデックス (SCI or SCIE)Social Science Citation Index
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0039-3746%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    Educational Research ReviewH-index: 0

    CiteScore: 19.40
    COMPUTERS & EDUCATIONH-index: 149

    CiteScore: 27.10
    International Journal of Educational Technology in Higher EducationH-index: 22

    CiteScore: 19.30
    REVIEW OF EDUCATIONAL RESEARCHH-index: 0

    CiteScore: 24.10
    BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGYH-index: 0

    CiteScore: 15.60
    Internet and Higher EducationH-index: 0

    CiteScore: 19.30
    International Journal of STEM EducationH-index: 0

    CiteScore: 12.40
    Educational ResearcherH-index: 0

    CiteScore: 15.30
    ACADEMIC MEDICINEH-index: 130

    CiteScore: 7.80
    Anatomical Sciences EducationH-index: 38

    CiteScore: 10.30
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    COMPUTERS & EDUCATION105633
    JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION55799
    AMERICAN JOURNAL OF PHYSICS55652
    IEEE Transactions on Learning Technologies36830
    ACADEMIC MEDICINE34948
    MEDICAL EDUCATION30475
    Science & Education26056
    Journal of Science Education and Technology25973
    Studies in Science Education23672
    EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS23397
  •  

    STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    次へ    最後  (0/0)
  [STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION] のレビューレビューを書く
レビューはありません。
最初    前へ    次へ    最後  (0/0)

[STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*