X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION

ジャーナルタイトルで検索 最新のコメント: コメントはありません


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION]こんにちは、このページの訪問者は1128番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルINTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
4.1
50 ratings
Rate

Reputation
5.1

Influence
2.6

Speed
7.0

ジャーナルの略称INT REV EDUC
ISSN0020-8566
E-ISSN1573-0638
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
5.600.7621.391
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Social Sciences
Subcategory: Education
Q1224 / 1543

自己引用率 (2023-2024)4.30%自己引用率トレンド
掲載範囲
The International Review of Education – Journal of Lifelong Learning (IRE) is edited by the UNESCO Institute for Lifelong Learning, a global centre of excellence for lifelong learning and learning societies. Founded in 1955, IRE is the world’s longest-running peer-reviewed journal of comparative education, serving not only academic and research communities but, equally, high-level policy and practice readerships throughout the world. Today, IRE provides a forum for theoretically-informed and policy-relevant applied research in lifelong and life-wide learning in international and comparative contexts. Preferred topic areas include adult education, non-formal education, adult literacy, open and distance learning, vocational education and workplace learning, new access routes to formal education, lifelong learning policies, and various applications of the lifelong learning paradigm.Consistent with the mandate of UNESCO, the IRE fosters scholarly exchange on lifelong learning from all regions of the world, particularly developing and transition countries. In addition to inviting submissions from authors for its general issues, the IRE also publishes regular guest-edited special issues on key and emerging topics in lifelong learning.
公式サイトhttps://www.springer.com/11159
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/revi/
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH
出版国/地域
発行頻度年6回刊行
発行開始年0
年間記事数38年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合32.04%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q1

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCIQ1156/756
インデックス (SCI or SCIE)
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0020-8566%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    No relevant journals found
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    No relevant journals found
  •  

    INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    次へ    最後  (0/0)
  [INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION] のレビューレビューを書く
レビューはありません。
最初    前へ    次へ    最後  (0/0)

[INTERNATIONAL REVIEW OF EDUCATION] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*