X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES

ジャーナルタイトルで検索 最新のコメント: コメントはありません


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES]こんにちは、このページの訪問者は1383番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルNEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
3.9
50 ratings
Rate

Reputation
5.1

Influence
2.3

Speed
7.0

ジャーナルの略称NEW ZEAL J EDUC STUD
ISSN0028-8276
E-ISSN2199-4714
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
2.000.3961.009
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Social Sciences
Subcategory: Education
Q3773 / 1543

自己引用率 (2023-2024)20.00%自己引用率トレンド
掲載範囲
New Zealand Journal of Education Studies (NZJES) is the journal of the New Zealand Association for Research in Education. Since 1966, NZJES has published research of relevance to both the Aotearoa New Zealand and international education communities. NZJES publishes original research and scholarly writing that is insightful and thought provoking. NZJES seeks submissions of empirical (qualitative and quantitative) and non-empirical articles, including those that are methodologically or theoretically innovative, as well as scholarly essays and book reviews. The journal is multidisciplinary and interdisciplinary in approach, and committed to the principles and practice of biculturalism. In accordance with that commitment, NZJES welcomes submissions in either Maori or English, or the inclusion of the paper abstract in both English and Maori. NZJES also welcomes international submissions that shed light on matters of interest to its readership and that include reference to Aotearoa New Zealand authors and/or contexts. The journal also welcomes proposals for Special Themed Sections, which are groups of related papers curated by guest editors.NZJES is indexed in Scopus and ERIC. All articles have undergone rigorous double blind peer review by at least two expert reviewers, who are asked to adhere to the ‘Ethical Guidelines for Peer Reviewers’ published by the Committee on Publication Ethics (COPE).
公式サイトhttps://www.springer.com/40841
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/nzje/
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH
出版国/地域
発行頻度年2回刊行
発行開始年0
年間記事数25年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合46.51%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q3

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCIQ3428/756
インデックス (SCI or SCIE)
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0028-8276%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    No relevant journals found
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    No relevant journals found
  •  

    NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    次へ    最後  (0/0)
  [NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES] のレビューレビューを書く
レビューはありません。
最初    前へ    次へ    最後  (0/0)

[NEW ZEALAND JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*

>