ジャーナル プロフィール | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ジャーナル タイトル | International Journal of Cognitive Research in Science Engineering and Education-IJCRSEE (According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.) LetPub Score 3.7
50 ratings
Rate
Reputation 4.6 Influence 2.3 Speed 7.0 | ||||||||||||||||||||||||
ジャーナルの略称 | INT J COGNITIVE RES | ||||||||||||||||||||||||
ISSN | 2334-847X | ||||||||||||||||||||||||
E-ISSN | 2334-8496 | ||||||||||||||||||||||||
h-index | N.A. | ||||||||||||||||||||||||
CiteScore |
| ||||||||||||||||||||||||
自己引用率 (2023-2024) | 16.70%自己引用率トレンド | ||||||||||||||||||||||||
掲載範囲 |
| ||||||||||||||||||||||||
公式サイト | https://www.ijcrsee.com/ | ||||||||||||||||||||||||
オンライン原稿提出 | |||||||||||||||||||||||||
オープンアクセス | Yes | ||||||||||||||||||||||||
出版社 | Association for the Development of Science, Engineering and Education | ||||||||||||||||||||||||
主題分野 | EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ||||||||||||||||||||||||
出版国/地域 | Serbia | ||||||||||||||||||||||||
発行頻度 | |||||||||||||||||||||||||
発行開始年 | 0 | ||||||||||||||||||||||||
年間記事数 | 44年間記事数トレンド | ||||||||||||||||||||||||
ゴールド OA 割合 | 96.75% | ||||||||||||||||||||||||
OA Related Info | APC: Yes( RSD60000; EUR500; ) APC waiver:No Other charges: No Keywords: social sciences、cognitive science、education、cognitive research、pedagogy、psychology Useful LinksAims & ScopeAuthor InstructionsEditorial BoardDouble anonymous peer review | ||||||||||||||||||||||||
Web of Science 四分位 ( 2023-2024) | WOS Quartile: Q3
| ||||||||||||||||||||||||
インデックス (SCI or SCIE) | |||||||||||||||||||||||||
PubMed Central (PMC) へのリンク | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=2334-847X%5BISSN%5D | ||||||||||||||||||||||||
平均査読期間 * | 出版社からの許可を得たデータ: 著者からのデータ: 12 Weeks | ||||||||||||||||||||||||
競争力 * | 著者からのデータ: | ||||||||||||||||||||||||
参考になるリンク |
| ||||||||||||||||||||||||
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。 |
最初 前へ 次へ 最後 (0/0) | |
[International Journal of Cognitive Research in Science Engineering and Education-IJCRSEE] のレビュー | レビューを書く |
レビューはありません。 | |
最初 前へ 次へ 最後 (0/0) |
Contact us