X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

Curriculum Perspectives

ジャーナルタイトルで検索 最新のコメント: コメントはありません


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[Curriculum Perspectives]こんにちは、このページの訪問者は435番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルCurriculum Perspectives Curriculum Perspectives

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
3.4
50 ratings
Rate

Reputation
4.2

Influence
2.1

Speed
7.0

ジャーナルの略称
ISSN0159-7868
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
2.500.4151.180
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Social Sciences
Subcategory: Education
Q2651 / 1543

自己引用率 (2023-2024)N.A.自己引用率トレンド
掲載範囲
· Encourage curriculum research and scholarship that can lead to more equitable and socially just societies.

· Support policy makers, teachers, parents and students by publishing informed and relevant research directed at improvements in student learning.

· Provide a forum for an international exchange of curriculum ideas and issues.

· Encourage innovative curriculum thinking, multiple ways of knowing and understanding, critical and creative problem solving to develop solutions that can make a difference in the lives of students and their communities.

Australian curriculum scholars, teachers, parents and students are increasingly aware of the globalized world of which they are a part. The curriculum issues that affect them also affect others in this borderless environment. The mission of Curriculum Perspectives, therefore, is to bring Australian curriculum scholarship to the world and to encourage an international exchange of ideas that can enhance curriculum experiences for students across the globe
公式サイトhttps://www.springer.com/41297
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/cupe/
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野Social Sciences
出版国/地域
発行頻度年2回刊行
発行開始年0
年間記事数0年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合0.00%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q0

N/A
インデックス (SCI or SCIE)
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0159-7868%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【Curriculum Perspectives】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    Smart Learning EnvironmentsH-index: 0

    CiteScore: 13.20
    Scientific DataH-index: 35

    CiteScore: 11.20
    Scientific DataH-index: 0

    CiteScore: 11.20
    International Journal of STEM EducationH-index: 0

    CiteScore: 12.40
    SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEWH-index: 0

    CiteScore: 6.90
    STUDIES IN HIGHER EDUCATIONH-index: 0

    CiteScore: 10.20
    JMIR Medical EducationH-index: 0

    CiteScore: 6.90
    Research and Practice in Technology Enhanced LearningH-index: 0

    CiteScore: 7.10
    Journal of Learning AnalyticsH-index: 0

    CiteScore: 7.40
    Journal of IntelligenceH-index: 0

    CiteScore: 2.80
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    Scientific Data199981
    Scientific Data28229
    Physical Review Physics Education Research21325
    Journal of Intelligence11201
    International Journal of STEM Education10556
    Education Sciences10150
    Porta Linguarum9339
    TEORIYA I PRAKTIKA FIZICHESKOY KULTURY8579
    Frontiers in Education7653
    STUDIES IN HIGHER EDUCATION6877
  •  

    Curriculum Perspectives Curriculum Perspectives
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    次へ    最後  (0/0)
  [Curriculum Perspectives] のレビューレビューを書く
レビューはありません。
最初    前へ    次へ    最後  (0/0)

[Curriculum Perspectives] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*