X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

Unterrichtswissenschaft

ジャーナルタイトルで検索 最新のコメント: コメントはありません


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[Unterrichtswissenschaft]こんにちは、このページの訪問者は1339番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルUnterrichtswissenschaft Unterrichtswissenschaft

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
3.4
50 ratings
Rate

Reputation
4.2

Influence
2.1

Speed
7.0

ジャーナルの略称
ISSN0340-4099
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
2.100.3230.532
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Social Sciences
Subcategory: Education
Q2760 / 1543

自己引用率 (2023-2024)N.A.自己引用率トレンド
掲載範囲
Unterrichtswissenschaft – Zeitschrift für Lernforschung ("Journal for Teaching and Learning") publishes research on learning and instruction in pre-school, school, higher education, occupational settings and various informal learning environments. The journal presents theoretical approaches and empirical research findings to facilitate the advancement of further research and evidence-based practice in education. Unterrichtswissenschaft is therefore indispensable for researchers and students in the fields of transfer research, teaching quality and didactics.

Unterrichtswissenschaft publishes original empirical studies, reviews, and theoretical articles in German and English. All articles are subject to double-blind peer review in order to meet the highest quality standards. Every issue contains a topical focus as well as unsolicited submissions, which are complemented by hot topic contributions.

The journal has an international audience with a special focus on German-speaking countries. It is one of the three most-cited German journals in educational research as identified by a Cited Reference Search in Web of Science, PsychInfo, and Harzing's Publish or Perish (1999-2010). About 50 % of the references in Web of Science can be found in English-language publications.
公式サイトhttps://www.springer.com/42010
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/uwis
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野Social Sciences
出版国/地域
発行頻度年4回刊行
発行開始年0
年間記事数0年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合0.00%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q0

N/A
インデックス (SCI or SCIE)
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0340-4099%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【Unterrichtswissenschaft】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    Smart Learning EnvironmentsH-index: 0

    CiteScore: 13.20
    Scientific DataH-index: 35

    CiteScore: 11.20
    Scientific DataH-index: 0

    CiteScore: 11.20
    International Journal of STEM EducationH-index: 0

    CiteScore: 12.40
    SCHOOL PSYCHOLOGY REVIEWH-index: 0

    CiteScore: 6.90
    STUDIES IN HIGHER EDUCATIONH-index: 0

    CiteScore: 10.20
    JMIR Medical EducationH-index: 0

    CiteScore: 6.90
    Research and Practice in Technology Enhanced LearningH-index: 0

    CiteScore: 7.10
    Journal of Learning AnalyticsH-index: 0

    CiteScore: 7.40
    Journal of IntelligenceH-index: 0

    CiteScore: 2.80
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    Scientific Data200633
    Scientific Data28477
    Physical Review Physics Education Research28405
    Journal of Intelligence11404
    International Journal of STEM Education10912
    Education Sciences10328
    Porta Linguarum10222
    TEORIYA I PRAKTIKA FIZICHESKOY KULTURY8810
    Frontiers in Education7825
    STUDIES IN HIGHER EDUCATION7102
  •  

    Unterrichtswissenschaft Unterrichtswissenschaft
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    次へ    最後  (0/0)
  [Unterrichtswissenschaft] のレビューレビューを書く
レビューはありません。
最初    前へ    次へ    最後  (0/0)

[Unterrichtswissenschaft] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*

>