X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS

ジャーナルタイトルで検索 LANG SPEECH HEA 最新のコメント: 要点は、要約と次の点で異なります:- いくつかのキーワードで構成されてお... (2021-12-30)


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS]こんにちは、このページの訪問者は6349番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルLANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS
LetPub Score
5.2
50 ratings
Rate

Reputation
6.2

Influence
3.7

Speed
8.2

ジャーナルの略称LANG SPEECH HEAR SER
ISSN0161-1461
E-ISSN1558-9129
h-index59
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
4.400.8661.477
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Arts and Humanities
Subcategory: Language and Linguistics
Q163 / 1088
Category: Arts and Humanities
Subcategory: Linguistics and Language
Q176 / 1167
Category: Arts and Humanities
Subcategory: Speech and Hearing
Q19 / 66

自己引用率 (2023-2024)13.60%自己引用率トレンド
掲載範囲
Mission: LSHSS publishes peer-reviewed research and other scholarly articles pertaining to the practice of audiology and speech-language pathology in the schools, focusing on children and adolescents. The journal is an international outlet for clinical research and is designed to promote development and analysis of approaches concerning the delivery of services to the school-aged population. LSHSS seeks to advance evidence-based practice by disseminating the results of new studies as well as providing a forum for critical reviews and meta-analyses of previously published work.

Scope: The broad field of audiology and speech-language pathology as practiced in schools, including aural rehabilitation; augmentative and alternative communication; childhood apraxia of speech; classroom acoustics; cognitive impairment; craniofacial disorders; fluency disorders; hearing-assistive technology; language disorders; literacy disorders including reading, writing, and spelling; motor speech disorders; speech sound disorders; swallowing, dysphagia, and feeding disorders; voice disorders.
公式サイトhttps://pubs.asha.org/journal/lshss
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/lshss/default.aspx
オープンアクセスNo
出版社American Speech-Language-Hearing Association (ASHA)
主題分野Social Sciences
出版国/地域UNITED STATES
発行頻度
発行開始年0
年間記事数87年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合10.55%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q1

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
AUDIOLOGY & SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGYSCIEQ16/35
LINGUISTICSSSCIQ135/297
REHABILITATIONSSCIQ129/169
インデックス (SCI or SCIE)Science Citation Index Expanded
Social Science Citation Index
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0161-1461%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    Neurobiology of LanguageH-index: 0

    CiteScore: 5.90
    Journal of Language EvolutionH-index: 0

    CiteScore: 4.50
    Journalism and MediaH-index: 0

    CiteScore: 2.60
    Linguistic Approaches to BilingualismH-index: 16

    CiteScore: 3.20
    Journal of Interactional Research in Communication DisordersH-index: 0

    CiteScore: 0.40
    CommuniquerH-index: 0

    CiteScore: 0.30
    Studia SemiotyczneH-index: 0

    CiteScore: 0.40
    Evidence-Based Communication Assessment and InterventionH-index: 0

    CiteScore: 1.60
    Signo y PensamientoH-index: 0

    CiteScore: 0.20
    Studii si Cercetari Fliologice, Seria Limbi RomaniceH-index: 0

    CiteScore: 0.00
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    Linguistic Approaches to Bilingualism7878
    Brazilian English Language Teaching Journal2176
    L2 Journal2043
    Child Development Research2038
    Neurobiology of Language1997
    Theory and Practice of Second Language Acquisition1956
    Journal of Language Evolution1819
    Signo y Pensamiento1755
    Evidence-Based Communication Assessment and Intervention1723
    Lexis Journal in English Lexicology1687
  •  

    LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)
  [LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS] のレビューレビューを書く
著者: 维尔娜菲茨杰拉德


分野: 医学
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-30 20:18:09 レビューした
要点は、要約と次の点で異なります:- いくつかのキーワードで構成されており、完全な文である必要はありません- 長さが簡潔で、単語が少ない- 要点には重要な発見のみが含まれており、要約には研究目的や方法などの内容が含まれています
(0) いいね! | 维尔娜菲茨杰拉德

著者: 维尔娜菲茨杰拉德


分野: 医学
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-30 09:37:55 レビューした
研究対象、材料の出典、使用された方法と技術を要約にまとめることで、読者はこの研究がどのように進められたかを理解することができます。したがって、アブストラクトは使用された方法を記述する必要があります
(0) いいね! | 维尔娜菲茨杰拉德

著者: 八坂篷蔚


分野: 医学
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-27 11:16:32 レビューした
要約とHIGHLIGHTSの違いは何ですか?
(0) いいね! | 八坂篷蔚

著者: 八坂篷蔚


分野: 医学
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-26 20:19:31 レビューした
要紹介摘要中使用的方法吗?
(0) いいね! | 八坂篷蔚

著者: 稻妻祎芮


分野: 医学
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2018-08-08 15:41:42 レビューした
得点は高くはありませんが、比較的良好です。特定の要求がない方は是非試してみてください
(0) いいね! | 稻妻祎芮

著者: 风行者


分野: 医学
査読期間: 6.0 month(s)
結果: 直接受け入れられました


レビューを書く

2018-08-08 10:25:44 レビューした
スコアは高くない方が良いです、IFの要求がないと試してみることができます
(0) いいね! | 风行者

最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)

[LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*