X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

HIGHER EDUCATION

ジャーナルタイトルで検索 HIGH EDUC 最新のコメント: 2022年7月10日から7月11日まで、担当編集者からの承認を得たが、外部レビ... (2023-10-10)


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[HIGHER EDUCATION]こんにちは、このページの訪問者は8921番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルHIGHER EDUCATION HIGHER EDUCATION

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
7.4
50 ratings
Rate

Reputation
8.7

Influence
6.2

Speed
8.8

ジャーナルの略称HIGH EDUC
ISSN0018-1560
E-ISSN1573-174X
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
10.702.0653.076
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Social Sciences
Subcategory: Education
Q140 / 1543

自己引用率 (2023-2024)8.30%自己引用率トレンド
掲載範囲
Higher Education is recognised as the leading international journal of Higher Education studies, publishing twelve separate numbers each year. Since its establishment in 1972, Higher Education has followed educational developments throughout the world in universities, polytechnics, colleges, and vocational and education institutions. It has actively endeavoured to report on developments in both public and private Higher Education sectors. Contributions have come from leading scholars from different countries while articles have tackled the problems of teachers as well as students, and of planners as well as administrators.

While each Higher Education system has its own distinctive features, common problems and issues are shared internationally by researchers, teachers and institutional leaders. Higher Education offers opportunities for exchange of research results, experience and insights, and provides a forum for ongoing discussion between experts.

Higher Education publishes authoritative overview articles, comparative studies and analyses of particular problems or issues. All contributions are peer reviewed.
公式サイトhttps://www.springer.com/10734
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/high/
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH
出版国/地域
発行頻度年12回刊行
発行開始年0
年間記事数156年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合50.33%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q1

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCIQ148/756
インデックス (SCI or SCIE)Social Science Citation Index
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0018-1560%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【HIGHER EDUCATION】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    Educational Research ReviewH-index: 0

    CiteScore: 19.40
    COMPUTERS & EDUCATIONH-index: 149

    CiteScore: 27.10
    International Journal of Educational Technology in Higher EducationH-index: 22

    CiteScore: 19.30
    REVIEW OF EDUCATIONAL RESEARCHH-index: 0

    CiteScore: 24.10
    BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGYH-index: 0

    CiteScore: 15.60
    Internet and Higher EducationH-index: 0

    CiteScore: 19.30
    International Journal of STEM EducationH-index: 0

    CiteScore: 12.40
    Educational ResearcherH-index: 0

    CiteScore: 15.30
    ACADEMIC MEDICINEH-index: 130

    CiteScore: 7.80
    Anatomical Sciences EducationH-index: 38

    CiteScore: 10.30
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    COMPUTERS & EDUCATION106221
    JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION56219
    AMERICAN JOURNAL OF PHYSICS55953
    IEEE Transactions on Learning Technologies37241
    ACADEMIC MEDICINE35323
    MEDICAL EDUCATION30741
    Physical Review Physics Education Research28815
    Science & Education26298
    Journal of Science Education and Technology26296
    Studies in Science Education24082
  •  

    HIGHER EDUCATION HIGHER EDUCATION
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)
  [HIGHER EDUCATION] のレビューレビューを書く
著者: Cici雨


分野: 学際的なジャーナル
査読期間: 4.0 month(s)
結果: 拒否されました


レビューを書く

2023-10-10 11:12:35 レビューした
2022年7月10日から7月11日まで、担当編集者からの承認を得たが、外部レビュー後に直ちに却下された、。教育関連の査読者は非常にプロフェッショナルであり、多くのコメントを提供してくれた(二重の刃、苦笑)、たくさん学びました
(0) いいね! | Cici雨

最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)

[HIGHER EDUCATION] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*

>