X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE

ジャーナルタイトルで検索 TEACH LEARN MED 最新のコメント: タイトル内での頭字語の使用には注意してください。特に複数の解釈を持つ頭... (2021-12-30)


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE]こんにちは、このページの訪問者は19442番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルTEACHING AND LEARNING IN MEDICINE TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE
LetPub Score
5.1
50 ratings
Rate

Reputation
6.3

Influence
3.7

Speed
7.0

ジャーナルの略称TEACH LEARN MED
ISSN1040-1334
E-ISSN1532-8015
h-index42
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
5.201.0701.514
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Medicine
Subcategory: General Medicine
Q192 / 636
Category: Medicine
Subcategory: Education
Q1264 / 1543

自己引用率 (2023-2024)4.80%自己引用率トレンド
掲載範囲
Teaching and Learning in Medicine ( TLM) is an international, forum for scholarship on teaching and learning in the health professions. Its international scope reflects the common challenge faced by all medical educators: fostering the development of capable, well-rounded, and continuous learners prepared to practice in a complex, high-stakes, and ever-changing clinical environment. TLM's contributors and readership comprise behavioral scientists and health care practitioners, signaling the value of integrating diverse perspectives into a comprehensive understanding of learning and performance. The journal seeks to provide the theoretical foundations and practical analysis needed for effective educational decision making in such areas as admissions, instructional design and delivery, performance assessment, remediation, technology-assisted instruction, diversity management, and faculty development, among others. TLM's scope includes all levels of medical education, from premedical to postgraduate and continuing medical education, with articles published in the following categories:
公式サイトhttp://www.tandfonline.com/toc/htlm20/current
オンライン原稿提出http://mc.manuscriptcentral.com/htlm
オープンアクセスNo
出版社Routledge
主題分野医学
出版国/地域UNITED STATES
発行頻度四半期刊行
発行開始年1989
年間記事数67年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合18.45%
Web of Science 四分位
2023-2024
WOS Quartile: Q2

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
EDUCATION, SCIENTIFIC DISCIPLINESSCIEQ226/85
HEALTH CARE SCIENCES & SERVICESSCIEQ388/174
インデックス (SCI or SCIE)Science Citation Index
Science Citation Index Expanded
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=1040-1334%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ: Slow, 6-12 Week(s)
競争力 *著者からのデータ: Easy
参考になるリンク
関連するジャーナル 【TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    Implementation ScienceH-index: 78

    CiteScore: 14.30
    HEALTH AFFAIRSH-index: 156

    CiteScore: 15.00
    JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCHH-index: 116

    CiteScore: 14.40
    ACADEMIC MEDICINEH-index: 130

    CiteScore: 7.80
    MEDICAL EDUCATIONH-index: 120

    CiteScore: 8.40
    VALUE IN HEALTHH-index: 87

    CiteScore: 6.90
    MILBANK QUARTERLYH-index: 92

    CiteScore: 9.60
    BMC Medical Research MethodologyH-index: 97

    CiteScore: 6.50
    HEALTH POLICYH-index: 79

    CiteScore: 6.40
    HEALTH TECHNOLOGY ASSESSMENTH-index: 110

    CiteScore: 6.90
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    JOURNAL OF MEDICAL INTERNET RESEARCH110180
    JOURNAL OF MEDICAL SYSTEMS81325
    BMC HEALTH SERVICES RESEARCH48228
    VALUE IN HEALTH40320
    ACADEMIC MEDICINE35126
    Health and Quality of Life Outcomes34385
    MEDICAL EDUCATION30587
    HEALTH AFFAIRS29852
    BMC Medical Research Methodology27886
    JOURNAL OF HEALTH ECONOMICS27765
  •  

    TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)
  [TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE] のレビューレビューを書く
著者: 维尔娜菲茨杰拉德


分野: 教育
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-30 22:47:20 レビューした
タイトル内での頭字語の使用には注意してください。特に複数の解釈を持つ頭字語には厳しく制限し、必要に応じて括弧内に全称を記載してください。広く認識されている頭字語を使用し、非標準的な略語は可能な限り避けてください
(0) いいね! | 维尔娜菲茨杰拉德

著者: 维尔娜菲茨杰拉德


分野: 教育
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-30 11:28:01 レビューした
論文タイトルの短縮版は、論文の研究内容の要約であり、論文の「あだ名」と見なすことができます
(0) いいね! | 维尔娜菲茨杰拉德

著者: 魂魄彦露


分野: 教育
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-28 17:47:53 レビューした
速い茶色の狐がのろまな犬を飛び越える
(0) いいね! | 魂魄彦露

著者: Oswald Edie


分野: 教育
査読期間: 0.0 month(s)
結果: 保留中&不明


レビューを書く

2021-12-28 16:55:58 レビューした
ランニングタイトルとは何ですか?
(0) いいね! | Oswald Edie

最初    前へ    1    次へ    最後  (ページ
/1)

[TEACHING AND LEARNING IN MEDICINE] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*